FAQ
Dupa efectuarea unui click pe logo-ul dorit, acesta apare intra-o fereastra noua. Adresa acelei ferestre se introduce (fara nici o modificare) in telefon unde vi se cere (Ex: "Enter adress:" sau "Introduceti adresa:").
Daca in momentul cumpararii telefonului ai primit si o carte tehnica, raspunsul il gasesti acolo. In cazul in care nu ai primit o astfel de carte te indrepti spre pagini de specialitate si ai sa vezi acolo chiar mai mult decat ti-ai dori sa citesti despre telefonul tau. (Ex: Nokia.ro , Sonyericsson.ro , Polifonice.home.ro)
Va recomand sa cititi cu atentie instructiunile din fereastra unde gasiti codul obiectului pe care doriti sa-l comandati! In cazul in care intampinati probleme si credeti ca ati urmat toate instructiunile sunati la numarul 1500 (valabil Connex si Orange cu tarif normal ) si vi se va rezolva problema. ATENTIE! Serviciul WAP/GPRS trebuie sa fie activat! Activarea se face gratuit sunand la *222 (Connex) si 411 (Orange).
|